Kızım 10 aylık oldu ve evde hep benimle. Beraber kitap okuyoruz oyun oynuyoruz dışarıya çıkıyoruz gün içinde ama sanırım benden sıkılıyor. Başkasını görünce beni unutuyor. Bizden başka bi babaannesi ve halasını görüyor ve onları görünce çok mutlu oluyor onlardan bana gelmek istemiyor. Odaya beraber girdiğimizde onlara gülüyor bana gülmüyor. Onlarında o kadar hoşuna gidiyo ki bu bi daha çağırsana işte bizle kalmak istiyo bak falan. Ya da bi büyüsün hep bizde kalırsın kızımlar çok sinir bozucu oluyor. Geçen alttan alttan bana anne de dedi çocuğuma. Kızımın böyle yapması notmal mi