Merhabalar, Cipralex antidepresana başlayalı bugün 9 gun oluyor. İlk 6 gun yarım 3 gündürde tama geçtim. Cok uykusuzluk yaptı bende. Gece yarısı uyanıyorum bir daha uyku yok. Ve kalbim çok hızlı atıyor. Bir türlü sakinlestiremiyorum kendimi. Yarın randevu bulursam doktoruma gidip soracağım. Aranızda bu ilaçlar ile ilgili yan etki yaşayıp sonra düzelen oldu mu acaba? Biraz tedirginim sizlere sormak istedim. En azından yarına kadar içim
Biraz olsun rahat eder.