alparslan14subat teachermom5 ben aylardır kullanıyorum oğlum 15 aylık şu an 6.ayından beri kullanıyorum
yazgicansu teachermom5 og natural tamamen doğal yada kendim yapıyorum hipp içeriğinde katkı maddeleri mevcut geçen gün özellikle okudum içindekiler kısmını
ececikko E bebekte satılan mamma adlı markanın bisküvi tozunu mamalarımıza muhallebilerimize ekliyorummm içeriği güzel :))