ilosunannesi_ doktorunuzdan mutlaka tavsiye alın isterseniz. Biz doktor tavsiyesi ile immun44 kullanmıştık. 13 aylıkken oğlum kreşe başlamıştı, bir zatürre sebebiyle 17 aylıkken kreşi sonlandirip bakıcı ile ilerledik. Ama tavsiyem bağışıklık desteklerini de doktor tavsiyesi ile alın. Gercekten piyasa çok fena, herkes bir şeyler satıyor. Şu an için oğlum 3 yasına girecek 2 ay sonra, bu zamanlarda bağışıklığı için mutlaka her gün probiyotik içiriyorum, balık yağını ihmal etmiyorum, hastalık dönemlerinde biraz daha güçlendirici takviyeler ile ilerliyorum. :)