berna52 Kızlar bu benim Eylül ayında verdiğim smear testim e nabız da yeni gördüm dr um temiz demişti, anladığım kadarıyla temiz de zaten ama aklımı karıştıran endoservikal hücre görülmemiş yazıyor bu ne demek bilgisi olan var mı?