mariapuder1 merhaba herkese 18 aylık oglumla ilk kez deniz tatili yapıcam kesinlikle almalısın dediğiniz şeyler neler güneş kremi ve sinek kovucuyu aldım başka neler alabiliriz nelere dikkat etmeliyiz
araskusum mariapuder1 koruyuculu bebek simitleri varya o çok gerekli oluyor yanınızda denizde rahatça durabilir, güneşte çok kaldı derdiniz olmaz, deniz için mayo bez alın o da çok lazım oluyor hem deniz hem havuz için, bir şapka muhakkak olsun yanınızda
momas mariapuder1 şu meşhur kolluklar varya sarı onlardan alabilirsiniz. Ben siveno güneş kremi var stick yara geçirici var ondan aldım. Sinek koruyucu da var. Şapkalı mayolar var uzun kollu ayrıca yanmasın onlara bakın. Güneş gözlüğü alabilirsiniz. Kaydırmaz patik aldım ben yürümüyor daha 8.5 aylık ama kumda ayağı falan yanmaz en azından. Ben kolluk dışında aldım hepsini biz onun yerine şişme havuz aldık 😂
gokcemericc mariapuder1 Bende durayım burda şimdi 14 aylığız Tatile giderken 17 aylık olacağız Şimdilik yazlık alışverişini yaptım elbise tişört şort falan.
sadekahve_bitter mariapuder1 havuza sokmayın denizede mayo bezle sokmayın pişik yapıyor tek tavsiyem bunlar desem 🫣 havuzdan mikrop çok kapılıyor
Bebislerhakkinda araskusum kolluk alsam kendi suda durabilir mi ,can yelekli modeller var bir de sadece kolluk olanlar var hangisi daha kullanışlı olur ?
araskusum Bebislerhakkinda gölgelikli bebek simiti diye geçiyor ben Hepsiburada Global den almıştım, 6 aylıkken kullanmaya başladık tüm yaz kullandı bu yaz da kullanacak inşallah, ben güneşten korunsun diye bunu tercih ettim
araskusum araskusum  N11 miş pardon bunu aldım
tazemom1 mariapuder1 decathlon dan simit aldım altı külot gibi giyiyor ve baya kaliteli nabalji marka Bornoz muhakkak alın plajda çok rahat oluyor Molfix yüzme bez külot almıştım çok pişik yaptı