tastam teşekkür ederim cevap için. Şikayetlerim sizin anlattılarınıza çok benzer. Sol koltuk altımda ağrı var. Bazen koluma elime vuruyor uyuşma oluyor. Hafif boynumum sol tarafında da ağrı var. Bir de sol memenin kola yakın tarafında. Devlet hastanesinde doktor elle muayene etti ultrason çekildi basit kist denildi. Birkaç hafta önce üniversite hastanesine meme cerrahına gittim. O elle muayene etti yakın zamanda ultrason çekilmişsin elime de basit kistler dışında şüpheli kitle gelmedi dedi. Önceki ultrasonun 6 ayı Ekim’de doluyor daha erken ultrason yapmamıza gerek yok o zaman yapalım dedi. Ama işte içimde o huzursuzluk hiç gitmiyor. Korkuyla yediğimden içtiğimden tat alamıyorum resmen