Kızlar bebeğim 3 ay 8 günlük. Bikaç gündür biberonla mama içerken arka damakla ısırıyor bide salyaları çok değil ama akıyor. Mamayı çok geç bitiriyor. Uykudan uyandığında zaman geçiriyoruz sonra uykuya da direniyor. Diş çıkarmak için erken diye düşünüyorum? Sizce nedir