Kızım 7 aylık 3 aylık iken menenjit aşısını yaptırdık rota ile beraber ama doktorumuz nimenrix yapmadı üç aşı ağır gelir nimenrix 1 yaşında tek doz da olabilir isterseniz aşı olmadığı aylarda başlayıp 3 doz da olabilir diye bende bu ay götürüp yaptırayım diye düşünüyorum ama bi yandan da acaba tek doz mu yaptırsam diyorum çok kararsızım sizler nasıl yaptırdınız