gizemaktass allah yardımcın olsun şifalar versin canım. Ben 3 sene önce oldum kapalı ameliyattı çok rahat geçti zaten yarım saat 40 dk kadar sürüyor kısacık. Anestezi etkisiyle tüm günüm uyuyarak geçmişti geçmiş olsuna arıyorlardı konuşurken çat diye uyuyakalıyordum gözümü açmamla kapamam bir oluyordu ayy daha yeni evliydim o zamanlar çocuğum yoktu tabi şimdiki uykusuz günlerimle o günü çok özledim hahahha ne güzel uyumuştum azcıcık anestezi veriverseler de gene öyle bi uyku çeksem beni 1 yıl götürür😅😅 ilk gün hafif bi ağrı olmuştu o da minnak dikişlerden kaynaklıydı yani deri acıması gibiydi öyle işte korkma canım