metomom Merhaba hanımlar bebeğim 2 aylık kundak yapmadan uyumuyor, hareketli bir bebiş. En son çareyi uzun bi kumaş parçasında bulduk fakat yazın kullanamayacağız gibi. Trendyoldan baktım karar veremedim. Alıp kullanan veya başka bir tavsiyesi olan var mı ?
sariniz13 metomom ben annenin zoruyla zor bela yapıyordum gerçi ben değil annem yapıyordu oğlum yaz bebesi olduğu için rahat etmez diyordum hep şimdi diyorum ki keşke hep kundaklasaydım😂şuan 10 aylık olduk aşırı hareketli hele ki uyurken kıçı başı dağıtıyor😂 bu arada o kundaklardan almıştım farklı farklı 2-3 tane hiç birini kullanmadım annem ince beyaz bir tülbent getirmişti onunla kundaklıyorduk diğerleri zaten büyük geliyordu
sariniz13 metomom ben annemin zoruyla zor bela yapıyordum gerçi ben değil annem yapıyordu oğlum yaz bebesi olduğu için rahat etmez diyordum hep şimdi diyorum ki keşke hep kundaklasaydım😂şuan 10 aylık olduk aşırı hareketli hele ki uyurken kıçı başı dağıtıyor😂 bu arada o kundaklardan almıştım farklı farklı 2-3 tane hiç birini kullanmadım annem ince beyaz bir tülbent getirmişti onunla kundaklıyorduk diğerleri zaten büyük geliyordu
papatyam-34 metomom Ben biraz müslin ile kundak yaptım hazır kundak almıştım ama kullanamadım bebeğim de hiç sevmemişti şuan 7 aylık ellerini eşofmanın içine sokuyorum öyle uyutuyorum başka türlü uyumuyor sizde öyle deneyin uyuyorsa almaya gerek yok bence tabi bu benim fikrim 😂
metomom papatyam-34 😅😅 iyi fikirmiş ama şu an daha küçük acaba bundan sonra uyur mu diyorum kundak yapmadan dün denedim ama işe yaramadı. Kullandığım kumaş çok ince müslimden bile ince fakat 2-3 tur döndürüyoruz 😅😅
Aysunnkaya metomom ben yaptım 4. Aya kadar kullandım çok rahat etmiştim e bebekten almıştım fermuarlı olandan esnek de rahat bi kumaşı var
metomom cLearQueen eskiden yapılan kundakları ananem yaptı oğluma sopa gibi oldu çocuk uyuyamadı 😅açtık hemen
nergizeysan Valla bende yaptım 2.5 aylıkken başladım ben çünkü hiç durmuyordu 7 aylıkken bıraktık çemberle bağladım hep