teachermom5 Hoşuma gitti ama trendyolda yorumlarda tabak kısmı ayaklaeı kırldı vs yazmışlar öyle bir şey yaşayan oldu mu bi de oturma minderi deri terleme vs yapıyor mu ne diyosunuz nasıl bir sandalye sizce
tultanhanim teachermom5 biz kullandık çok memnundum. Kırılma gibi durum olmadı. Minderi benide düşümdürmüştü ama çok büyük kolaylık helede blw için. İstediği kadar döküp saçsın silince tertemiz çıkıyor. Kumaş olsa sürekli yıkamak gerekir. Baktınız terleme çok oluyor ayrı minderler satılıyor zaten ondan alırsınız.