Bebeğim 7 aylık, doğduğundan beri bir göğsümde daha çok süt vardı ama şimdi fark iyice açıldı. Neredeyse bütün emmeyi tek göğüsle yapıyoruz. Diğer göğsümde süt var ama çok az. Az süt olan göğsümün sütünü nasıl arttırabilirim? Yardımcı olur musunuz lütfen.