Kızlar bebeğim 4 aylık ve grıp oldu yani burnunu cekıyodum ama simdi çoğaldı surekli her dk cekiyorum sarı sarı çok cıkıyo grıp heralde bide üstüne öksürük balgam var sanki öksürmekten gece uyuyamıyo bogazını alıyo bide kusucak gibi oluyo cok korkuyorum geceleri bebege bişey verilmez ama belki işe yarar degısık fikirler yardımlasmalar cıkıyo basına gelen bilen biri yardım etsin lütfen balgam için ne yapabilirim 😭😭