durubebek_ bizde de durumlar aynı🫠 38i geçmeyen ateş, ishal, iştahsızlık, ellerini imkan olsa kollarıyla beraber ısırmak ağzına götürüp kaşımak istemek, uykuda ağlamak hepsi var. Üst dişler beyazlaştı ama bir gün iyi bir gün bu şekildeyiz. Doktorumuz diş olabileceğini söyledi ama biraz daha bekleyelim dedi bakalım 🥹