Günaydın anneler bugün 6. Günümüz 22 aylık oğlumu emzirmeden kestim. Sabır taşını denemek istedim ve tek seferde bıraktı öyle geceleri aramadı etmedi çünkü zaten bagımlı bir bebekte değildi sorum şu size 6. Günüm ve tek göğüs emiyordu zaten suan gögsüm taş gibi ve kitle gibi kalıntılar oluştu kendi kendine geçer diyorlar süt geri gidecek elini verme dediler ne yapmam gerekiyor acil yardım eder misiniz 🌸