Bebeğim 3 ay 22gunluk aşırı iştahlı bı çocuk normalde bir haftadır aşırı değil ama ishal Dr götürdüm ilaç verdi ler ama kehfi gayet yerinde yerinde durmak istemiyo sürekli kaldırılsın oynanilsim istiyo ama iki gündür hiç bisekilde düzgün mama icmiyo daka başı ağlayıp isteyen çocuk zorla iciryom biberonu ağzına veriyorum 25 ml falan içip biberonu itiyo midesini bulandırıyor ögürür gibi yapiyo gece bı iki kere uyaniyo oan iciyo 75 ml falan ama gündüz bu çocuğa ne oldu anlamış değilim yemeyincede içim rahat değil zorlada ne kadar yedirebilirim bilmiyorum hasta olsa diyicem ama değil hafif bi ishal dışında hiç biseyi yok keyfi gayet yerinde bu durumu yaşayan varmi anne sütu hiç almiyo Aptamil mama veriyorum biberon olarakta evde kaç cesit var hepsini denedim