marselikoo Merhaba herkese bebeğim bugün 9 aylık oldu ek gıda sürecimiz hep sıkıntılıydı ama şimdi tam anlamıyla 2-3 haftadır yemek yemeyi kesti ve ne hazırlarsam hazırlayayım yemiyor denemediğim şey kalmadı artık ne yapacağımı şaşırdım yardım edin nolur :(