Hanımlar günaydın. Ben gerçekten artık tükendim 10 aylık bir bebeğim var prematüre ama çok huysuz hiçbir şeyden memnun olmuyor. Sürekli hareket halinde. Yani asla öyle sabit 2 dakika durmaz hemen kendini kasar başka bişey yapmaya çalışır. Bu aralar da uykuya geçirmeye çalıştığımda sürekli ağlıyor sürekli ya deli gibi ds uykusu olduğu halde. Dün akşam 8 den beri bişey yemedi gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum ya. Osman gönülal doktoru bilirsiniz ona götüreceğim ama herkesin bebeği mi böyle merak ettim ya