hasibe04 Hanımlar oğlum 7 aylık olucak ek gıdaya geçtiğimizden beri formül mamayı az içiyordu geceleri bir bazen iki defa içiyordu bugün hiç içmedi iki sefer kalktı ama manasını içmesi napmalıyım
niloyaaa hasibe04 güzdüz beslenmesi iyiyse gecede uyuyorsa gece beslemek için zorlamayın bence zaten gece beslenmesini en geç 1 yaşta kesilmesini öneriyor doktorlar
gizememre hasibe04 benim doktorum uyanmadığı sürece uyandırıp verme dedi bu gün 8 aylık oldu gece kendisi kalkarsa 1 kere mama içer sadece
rvd hasibe04 doyduğu için kalkmıyordur, bebeğim 4,5 aylık 1-2 defa gece beslenmesi yapıyor. Gece beslenmesini 1 yaşına kadar kesilmesini söylüyor doktorlar