hasibe04 Hanımlar oğlum 7 aylık olucak ek gıdaya geçtiğimizden beri formül mamayı az içiyordu geceleri bir bazen iki defa içiyordu bugün hiç içmedi iki sefer kalktı ama manasını içmesi napmalıyım