sibelkilic
20 aylık aynısı sabahın 5 inde kalkıp yılan sokmuş gb anneeğğğğ diye bağırıyo odasına gidene kadar yataktan atıyo kendini. Yalnız değilsin her gün kavgamız çocuk yüzünden eşimle. Uyumuyor yemiyor bende artık bitik durumdayım psikolojim bozulmuş bile olabilir. Hiç bağırmazsım artık patlıyorum. Sabrım kalmadı uykusuzluktan 🥹🥲
Umarım hızlı bir şekilde atlatırız. Düşün kızım şuan uyuyor ben yemek ve temizliktsyim. 😭😓