Esra87 Ayyyy banada kuzenım demıstı ek gıdaya gecınce daha zor oluo die oda goturmus ozman doktora hemen ılac vermıs 2 tane gectı dedı sımdı 3 yasını bıtırdı cocugu ya sende gotursen bi aslında yazık cocuk acıdan yemek ıstemezki ıste kusucak die acı cekıolar mıdelerını yakıo o asitte , benımkıde oyleydi kusma korkusuyla o agrıyla acıyla beslenmek ıstemıodu öğürüodu Allah gostermesın bıdaha ya cok uzuluodum bende ole gorunce onu sanada cok gecmıs olsun sabret bıraz daha 1 yasına kadarda surebılıomus yazık kıyamam ya 😞