Asellim şöyle ben kendım teşhis koydum daha 1,5 aylıkken fln sonra AR mama kullanmaya basladım ama benım sütümü oldugu gbi fışkırtarak kusuodu doktora goturdum 3,5 aylıktı gavıskon şase verdi onu mamasına gunde 4 kere yarım doz seklınde yapıorum bıde sabah aksam ac karnına motilium şurup verdı tadı cok guzel tatlı onuda ıcırıorum bide zatiden die bı surup verdı cımartesı gıttım doktor benım sütümü kustugu ıcın alerjı surubuymus oda baya rahatlatıomus cocukları zaten alerjı refluyu reflude alerjıyı tetıklıo işte cok şükür sımdı cok iyiyiz arrık kıyafet degıstırmıorum salya dısında 🤣 ev batmıo heryer kusmuk deıl çok mutluyun herseyı gectım bebeklerımız acı çekio en cok uzuldugum sey oydu işte mide kapakcıklerı gelısmedıgı ıcın tam olarak bazı bebklerde oluomus ıns 6. Aydan sonra tamamen ılacsız kendı kendıne gecer doktor ole dedı gecıcı reflu olur ınsallah bızde 4 ay 12 günlüğüz cok hassas bebegım 🤗 bence doktora gotür bi yazık ya acı cekıolae dılede getıremıolar ıste o cok hzuursz edıo sureklı aglıolar emmek ıstemıolar cnkı bılıolar kusturcagını hangı sehırde yasıosun?