O kadar etkilendim ki çok üzgünüm kızlar. Görüntüleri izleyince ne kadar şansa yaşadığımızı bir kez daha anladım. Yine tedbirsizlik, ihmalkarlik, yine rant. Heyelan riski olan bir yere akaryakıt istasyonu yapılır mı yahu. Yazık değil mi o aileye şimdi. O masum çocuklar.. ahhh ahhh.. çok üzgünüm ama bir o kadar da öfkeliyim.