Arkadaşlar 1 yaş her gece aynı saat diliminde gece 2ve ya 3 gibi ufak gaz çıkarıcaz diye yatakta dört dönüyoruz nerden baksan 2 saat.buna çare var mı?kafa kalmadı bende artık çok bunaldım ya.gece uykusunu almıyor bu çocuk haliyle benide uyutmuyor ne yapayım?