Ecemom_ bu kadar çok şey yapmayın 40günlük bebeğim var bir ayın 10günü annem baktı 15 günde kayınvalidem geldi gece onlar baktı çocuğa mama verdiler tabii sütümde geliyordu Ben gece sağıyordum çünkü meme reddi vardı başta onlarda mama veriyordu Ben de bir şey demedim onlar gidince emzirmeye başladım sonra ne güzel emiyor dedim düzgün emmiyormuş Mastit oldum tabii mastit olunca emmedi o göğsümü bu sefer de tek memenin reddini yaptı o memeyi sağmak zorunda kalıyordum sağdığımda az çıkıyordu ona yetmiyordu yine mama veriyordum mecburen hala daha bir şeyleri yanlış yapıyorum herhalde ki haftada bir kere mastit oluyorum ateşli bir şekilde antibiyotikle falan geçiyor e yine mama veriyorum işte bir şey olmuyor yani mama kötü bir şey değil sadece anne sütü çok iyi bir şey bebek mama almazsa bir şey kaybetmez yine kilo alır yine sağlıklı olur ama anne sütü alması tabii ki de daha faydalı yani yine önce emzirin internette sütünüzü nasıl artacağı ile alakalı bir sürü faydalı şey var hepsine bakın hepsinden deneyin ama doymayınca doymuyor doymazsa da mama verirsiniz ben öyle yapıyorum çocuk doymuyor mama veriyorum mecburen Bir de en onemlisi
stres yapmayın aman niye gelmiyor niye böyle niye şöyle diye düşünmeyin stres en önemli etken