Selam güzel anneler. Dün sabah bi uyandım üşütmüşüm gibi göğüslerim vücudum ağrıdan kırılıyordu birde fark ettim ki kulağımın alt tarafı şişmiş. Dün acile gittim bişey yok lenflerden dedi iğne filan vuruldum neyse. Bugün bi tık daha şişmiş ve sertleşmiş.
Başına gelen var mı ?
Öğlen Kbb ye randevu aldım gidip göstereceğim Yapay zeka ürküttü beni biraz cerrahi işlem yapabilir diyor tümör olabilir diyor 😶🌫️