parla__ Anladım genelde hep önerildiği için şaşırdım ama her konuda farklı görüşler oluyor. Haklısın, vücut kremi yağ filan ben de sürmedim, hindistan cevizi yağı kullandım sadece nemlendirmek için, pişik gibi olduğunda da kantoron. Hiç bir şeyin içeriğine guvenilmiyor gerçekten.