Edaozam poz veririm acaba bizimde 2 yaşımıza az kaldı temmuzda bu ara hiç poz vermiyor hadi poz verelim deyince kucağımdan inmeye çalışıyor bağırıyor asla bakmıyor hatta doğum gününde fotoğrafçı ayarlamayayım bakmıcak heralde diye düşündüm inşallah doğum gününe kadar geçer