26ikus ya makine nasıl şöyle anlatayım.. venim işimi çok kolaylaştırıyo foş diye basıyosun parıl parıl parlıyo. Camların pimapenleri enn detaya kadar fıtır fıtır temizlersin, yerleri parıl parıl yapıyo yani aklına neresi geliyosa ama peşinden bezle kurulaman gerek. Yani yerler kendi kuruyo ama dolabı sildin mesela peşinden bir bez at hemen bu kadar bana zor gelmiyo ama bu yüzden sevmeyen var bir de ocağı mesela yağlarını çözmez ama şöyle düşün yağın üstüne kaynar su döksen yumuşar ya öyle oluyo ve peşinden yine yağ çöz geçmen gerek ben ocak temizlemiyorum. Ya bildiğin fokur fokur kaynayan su var ya onun buharını basıyo basınçla bastığın gibi kir zaten salıyo kendini. Ben memnunum. Bir de kendi bezleri çok ince işte ona mop arıyorum. Silva kullandım çok iyiydi ama annem aldı ben de yok diyemedim. Silvada ıslak kalmıyodu kendi mopunda ıslak oluyo böyle çok ince ya. Şöyle düşün ben mutfak dolaplarını iç dış her yerini ince temizlik bir saatte çıkıyorum. Camları var ya tek kir bırakmadı .9 camım var büyükler kapılar camlar 1 günde tertemiz bitirdim. Bence çok kolaylık