Hanimlar ilk cocuguma hemen hamile kalmistim gecen yil tekrar istedik oda hemen oldu yalniz kimyasal gebelik oldu 5.haftada kendinden dustu simdi tekrar istiyoruz 6 7 aydir deniyoruz ama olmuyor gunlerimi takip etmeye calisiyorum ovulasyon testine gorede denedik ama tutmuyo digerlerinde hic bakmamistik bile gune aya filan oluvermisti 🥺