2cocukannesi__ kafasının arkası sivri olduğu için düz yatamıyorlar. Ben de oğluma ortası delik olan yastıklardan almıştım asla yatmadı. Zaten kusma boğulma gibi durumlar yüzünden doktorlar önermiyor bu yastığı, bebeğin kafasının yan olarak yatması gerekiyor sağlık açısından. Ben yastığı gece hiç kullanmadım gündüzleri yanımdayken onu başının altına koymaya çalıştım ama bi şekilde kafasının çevirerek ondan kurtuluyordu.
Sağa ve sola eşit sürelerde yatırmaya çalışın. Geceleri baş ucuna işaret koyuyordum her uyandığında diğer tarafa çeviriyodum. Büyüdükçe sivrilik kayboluyor içiniz rahat olsun.