Bir kaç sorum var haziranda işe başlıycam öncelikle bebeğim şu an 6 aylık hiç emmediyse 125 cc mama içiyo ben işe başladığımda 7 ay 12 günlük olacak sütlerimi buzluğa kaç cc olarak koymam lazım
İkinci sorum iş yerinde kaç saate bir sağmam lazım sütümün azalmaması için neler yapabilirim
Üçüncü sorum sütü bozulmasın diye nasıl muhafaza edicem iş yerinde mini buzdolabı var aman aman soğutmuyor