Anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal mama ize 5 günü geçince bir gösterin
Bebeklerin bağıraakları bizim gibi çalışmıyor
Her beslenmeden sonra da yağsa normal, 10 günde birde
Benim kızımda8 gün yapmadığı oluyordu şimdi ek gıdaya geçtik yine hergğn yapmıyor 2/4 günde bir
Korkulacak birşey yok yani