akkoyun28 kesinlikle mantıklı değil en azından kreş anaokulu ilk okul dönemine kadar bekleyin derim çünkü şuan 2side sendromlu ve asla iyi bı ebeveyn olamıyorum desteksizim hastaneye bile gidemiyorum yıllardır gorusmedigim arkadaşlarımla bu hafta gorusebildim hiç onermiyorum kimseyede ne kendinize bı hayriniz oluyor nede çocuklarınıza bn korunurken hamile kaldım şükür büyüdüler ama bn bu son 2 senedir çok kötü bı durumdayim