akkoyun28 her dönemi ayrı zor herkes bezden kesilsin kendini ifade etsin rahata erersin diyordu, şimdide asabi halleri, inatlaşması, kıyafet gitmemesi, ağlama krizleri var 4 yaşında değil küçük ergen sanki saç baş yolduruyor o yüzden bu anların tadını çıkar derim