Tazeannezehra emiyorsa sütünüz varsa niye sağarak verdiğinizi anlayamadım. Benim sütüm ilk ay azdı artsın diye her emzirme sonrası sağıyordum çok az çıkıyordu her sağımda tüm gün biriken 30-50 cc falandı galiba. Onu içermeye çalışıp mama vermemiştim. 20 günde doğum kilosuna anca gelmişti. Akşamları çok ağlıyor durmuyordu açlıktan. Emzirmeyi çok istediğim için mamaya alışsın istememiştim. Sağdığımı Kaşık biberonla veriyodum biberona da alışırsa tamamen bırakır diye. Sizinki de böyle bir durum mu?
Elhamdülillah sütüm arttı sonrasında hep emzirdim. Şuan10 aylık. Çocuğu aç mı bıraktım eziyet miydi diye aklıma geliyor bazen. Ama sonrasında hep emzirdiğim için doğru yapmışım da diyorum. Kilo almıyor diye doktora gitmiştik o da almaya başlamış emzirmeye devam et dedi. 1.ay 500 gram 2.ay 1500 gram kilo almıştı. Süt artınca hemen toparladı.