ikomami oğlumunda gögsünde vardı kaşınıyordu kızarıyordu kabuklanmıştı doktora götürdük yumurta ve süte dikkat et yemesin bir süre dedi yedirmedim ama yine gecmedi bize bi recete yazdı bunu eczacı hazırlasın günde 1 kere kullan dedi 1 kere sürmemle geçti hemen allah doktorumuzdan razı olsun 🌸 bir de nemlendirici vermişti her gün kullan mutlaka demişti oda nemlendiriyor kurutmuyor cildini. Allah şifa versin yavrunuza ben de cok kafama takıyordum 4 aylıkken farkettim giderek büyüyordu 7 aylıkken geçti şükür