Bende uçuk çıktı çok dikkat ettim ama aniden elini uçuğma değdirip tak diye ağzına attı ama hangi parmağıydı hangisini ağzına götürdü bilmiyorum 😣bişey olur mu çıksa düzelir mi evet bu virüs çok tehlikeli ama ilaçla geçiren de varmış hiç bulaşmayan da