Bebeğim mamayla besleniyor hanımlar. 6. Ayına girdiğimiz için sma optipro 2 numaraya geçiş yaptık. Toz halindeyken de hazırladıktan sonra da çok kötü kokuyor tarihi falan geçmemiş bir sıkıntısı yok ama böyle kötü kokması beni bir şüphelendirdi hepsi böyle mi ? 1 numara hiç kokmuyordu neredeyse bir yanlışlık gariplik yoktur değil mi sma mama kullananlar cevaplayabilir mi lütfen