Nilgunelaa benim oğlum aynı sizin kızınız gibi. 18 aylıkken tüm rakamları, harfleri, renkleri öğrenmişti. Onun öncesindede şekilleri, hayvanları, meyve-sebze, gezegen.. akliniza ne gelirse biliyordu. O kadar çok kitabı var ki size anlatamam ve hepsinde ne olduğunu bilir. İngilizcede öğreniyor iki aydır. Söylediğimiz hiç bir kelimeyi unutmaz. Uykusu çok kötü günlük 6-7 saat uyur max. gece bir anda kalkıp etkinlik yapmak ister. Geçen hafta doktora gittik fazla uyarandan ötürü uyuyamıyor oğlunuz dedi. Ve iki yaşında psikiyatriye gideceğiz.