ozgecankosar kızım öyleydi üstünü incelttim ince body alta atletle yatırdım altıda normaldi çorapsiz zaten gayet uyuyo gece terlemişmi bakıyorum kollarını yukarı çekiyorum bazen bebekler sıcağı sevmez bi deneyin ha bide arada 1 dk camı açıp oksijen alsın diye havalandırıp geri yatıyorum uyku kalitesini arttırdı oksijen buda detay bilgi:)