Bebeğim hasta ve burnu çok tıkalı doktora götürdük ilaç filan verdi ve burnu tıkalı olduğu için temizletmek istedik yapmayacaklarını söyledi isterseniz evde kendiniz yapın dedi bende çok bilmiyorum internette yapılanlara baktım bebeğim oturur pozisyonda sağ delikten sıktım ama hiç bir şey gelmedi yuttumu yoksa başka yere mi gitti aklım çıktı biraz oyaladık filan ama uykusu geldiği için uyuttum bir şey olmaz dimi