gulummmmmm Canım 2 aylık bir bebek korkuya anlam veremez, bilinçli bir korku geliştirmez. Bu yaşta refleks olarak irkilir, ağlar, huzursuz olur. Yeni ortam, yüksek ses, kalabalık, ani hareketler onu korkutmuş olabilir. Uykudan sıçrama da bu yüzden normal. Hiç hocalık bir durum yok, Allah korusun. Hemen öyle şeyler getirme aklına.Bence bi çocuk doktoruna görünebilirsin doktor bir baksın. Büyük ihtimalle hassasiyet kaynaklıdır.Çünkü 2 aylık bebeklerde uykudan sıçrama (moro refleksi) çok doğal bir şey zaten.