babyyboy25 bizim doktorumuz da 4 ay 10 günlük iken başlattı, ama ek gıda gibi değil de tadım ile başladık, üç gün kuralı ile yoğurt ile başlayıp, sebzeler ve meyveler olarak ilerledik hepsi tek tek karıştırmadan üçer gün. Bu şekilde iki ay boyunca tadım yaptık. Ek gıda demek pek doğru olmaz çünkü 3-4 çay kaşığı kadar veriyordum sadece, onun da zaten hepsini yutmuyorlar bile çok az tadına bakma gibi. Kabızlık sindirim problemi yaşamadık.