handeg26 enjektör ile veriyorum. Doğuştan kalp hastası maalesef uzun süre ilaç kullanmak zorunda kaldık. O ilaçları da doğduğu andan itibaren hep enjektör ile verdik dolayısıyla bir alışkanlık, rutin oldu bizim için. O yüzden hiç zorlamıyor.
Kuzenime anlattım oda bebeği doğunca bazen mamasını anne sütünü O şekilde verdi oda şuan hiç zorlamıyor diyor.