Kızlar selam, 19 gün önce sezeryan doğum yaptım. İlk günler yoğun kanamam oluyordu şu an çok az ama hala kanamam devam ediyor. Bu yetmezmiş gibi gün içinde idrar kaçırma sorunum var. Bu yaşadıklarım normal mi, bu durumu yaşayan varsa ne zaman geçiyor deneyimlerinizi merak ediyorum.