gokcemsfg Kızlar selam yaklaşık 1.5 saat kadar önce sütümü sağdım serin bir yere koydum. (22-23derece olan bir odaya). Bebeğim birazdan uyanır, bu sütü nasıl vereyim bebeğe. Direk mi hafif ılıtayım mı? Nasıl ılıtabilirim
mormnkse23 Biberonum sığabileceği küçük tencere ya da cezveye sıcak su koyun kaynar olmasın biberonu içinde üç dört dk tutun ılısın ılıklığını sütü bileğinize sıkarak kontrol edebilirsiniz ben öyle ısıttım hep