Kızlar selam ,kızımı sütten kesmek istiyorum artık 18 aylık oldu oyuncak gibi emiyor dışarda falan gelip üstümü açmaya çalışıyor artık kesmem lazım ilk cocuğum nasıl bu süreci daha kolay atlatırım ne yapabilirim önerileriniz neler merak ediyorum ve emzirekek uyutmaya alıştırdım maalesef emzirme bitince nasıl uyutucam bilmiyorum ayakta sallanmayı sevmiyo sizler nasıl bıraktırdınız acaba?